Specjalista ds. administracyjnych

People make places
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu
Zakres obowiązków:
  • Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów.
  • Dostarczenie napojów i poczęstunku.
  • Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp.
  • Wsparcie w razie wystąpienia nieprzewidzianych problemów technicznych.
  • Pomoc przy obsłudze cateringowej (wprowadzenie dostawcy do biura, przygotowanie miejsca na catering).
  • Przygotowanie sali do stanu wyjściowego sprzed spotkania.
  • Dbałość o wyposażenie sal konferencyjnych.
  • Obsługa skrzynki mailowej.
  • Desk Issues.
  • Zarządzanie lockersami.
  • Dodatkowe zadania zlecone.
Wymagania:
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Elastyczność – gotowość do dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań.
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Gotowość do pracy w ruchu - nie jest to stanowisko, w którym większość czasu spędzasz przy biurku.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00.
  • Praca w międzynarodowej firmie.
  • Możliwość wykupienia dodatkowych pakietów socjalnych (Karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie) po preferencyjnych cenach.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Platformę do nauki języków.
  • Darmowe konsultacje specjalistyczne z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność