Specjalista ds. Administracyjnych

Ogłoszenie numer: 10089226, z dnia 2025-08-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Polkowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa systemu informatycznego,
  • Wystawianie faktur i przygotowywanie raportów,
  • Prowadzenie dokumentacji przetargowej,
  • Obsługa zamówień i kontakt z klientami.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Bardzo dobra znajomość Worda i Excela,
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  • Doświadczenie w branży odpadowej lub na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • Umowę o pracę w stabilnej firmie,
  • Narzędzia pracy i możliwość rozwoju,
  • Kursy i szkolenia,
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
  • Kartę sportową Medicover (współfinansowaną).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...