Specjalista ds. administracyjnych

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji biurowej.
  • Organizacja bieżącej pracy oraz nadzór nad zaopatrzeniem biura.
  • Redagowanie pism i przygotowywanie raportów.
  • Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej.
Wymagania:
  • Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Rzetelność, terminowość, dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę, stabilne zatrudnienie.
  • Wynagrodzenie 5 000 – 6 000 zł brutto.
  • Pakiet socjalny, możliwość nauki i rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin

realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami), współtworzenie i wdrażanie wydarzeń oraz akcji marketingowych we współpracy z działem reklamy, optymalizacja funkcjonowania centrum zorientowana na...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin

kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu i firmami zewnętrznymi, obsługa zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, faktury, dokumentacja), zarządzanie umowami, współpraca z innymi działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Ochrony Informacji

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8

Jednostka organizacyjna: Biuro Bezpieczeństwa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji – w tym:...