Specjalista ds. Administracyjnych w biurze Inżyniera Kontraktu

Specjalista ds. Administracyjnych w biurze Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VIII/2025
Opis stanowiska:
  • Kompleksowe zarządzanie biurem Inżyniera Kontraktu
  • Obsługa dokumentacji kontraktowej
  • Tworzenie dokumentów, raportów, zestawień
  • Redagowanie korespondencji z organami administracji publicznej
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Archiwizowanie dokumentacji, skanowanie
  • Obsługa interesantów, informowanie i przekierowywanie
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura budowy
  • Organizacja spotkań i rad budowy
  • Utrzymanie biura i zaplecza technicznego
  • Aktualizacja treści na stronie internetowej
Wymagania:
  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w branży budowlanej mile widziane
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość MS Office, Zoom, Dropbox, Teams
  • Samodzielność, efektywna organizacja pracy
  • Sumienność, otwartość na naukę
  • Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy
Oferujemy:
  • Pracę w teamie doświadczonych profesjonalistów
  • Stałą pracę na stanowisku z odpowiedzialnością
  • Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Udział w innowacyjnych projektach
  • Pełny etat, umowa o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Obsługa urządzeń biurowych ( komputer, kserokopiarka), zdobycie wiedzy z zakresu polityki rolnej, przede wszystkim Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej, a także instrumentów pomocy krajowej, zdobycie doświadczenia i uiejętbości podczas stażu przy obsłudze...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

obsługa klienta, obsługa administracyjna, rozliczanie usług, obsługa social media, tworzenie postów na social mediach, utrzymanie porządku w recepcji, współpraca z zespołem, obsługa systemu rezerwacji online; praca w godzinach: 08:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Siemianowice Śląskie

- obsługa korepondencji- rejestracja dokumentów w systemie komputerowym- prowadzenie raportów kasowychrozliczanie podróży służbowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy Wymagania konieczne: Zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie:...