Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń

Ogłoszenie numer: 9998134, z dnia 2025-07-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Obsługa systemu informatycznego.
  • Fakturowanie i raportowanie.
  • Prowadzenie dokumentacji oraz obsługa klientów na podstawie zamówień.
 

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Dobrej znajomości programów Excel i Word.
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej.
  • Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje.
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Wola

Obsługa pracowników i gości Zarządzanie korespondencją i dokumentami Organizacja ewentów i zarządzanie materiałami biurowymi Rejestracja gości i zarządzanie rezerwacjami Współpraca z działem IT oraz zarządzanie print roomem Biegłość w języku angielskim Dobra...

zachodniopomorskie / Świnoujście

Twoje główne zadania: Obsługa Gości hotelu; Dopełnianie formalności związanych z pobytem (zameldowanie, rozliczenie pobytu, wystawianie faktur, wymeldowanie); Przyjmowanie rezerwacji pokoi hotelowych; Udzielanie informacji na temat oferty hotelu lub lokalnych atrakcji;...