Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 10432020, z dnia 2025-11-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Obsługa firmowego systemu informatycznego.
  • Zadania administracyjne związane z obsługą klientów.
  • Realizacja zamówień i kontakt z klientami.
  • Przygotowywanie ofert, umów i aneksów.
  • Raportowanie.
  • Prowadzenie dokumentacji.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Bardzo dobra znajomość Excel i Word.
  • Min. rok doświadczenia w pracy biurowej.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę.
  • Dofinansowanie do karty Multisport.
  • Świadczenia z ZFŚS.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Analityk Danych Biznesowych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

przygotowywanie raportów i wizualizacji w Power BI oraz Excelu, analiza danych finansowych i operacyjnych w celu wspierania decyzji zarządczych, opracowywanie prezentacji i komentarzy do wyników, udział w procesach kontrolingu, raportowaniu wyników i budżetowaniu,...

Aktywny od: dzisiaj

Konsultant ds. obsługi klienta

Pracodawca: Eurocash Serwis

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Wejherowo

Opis stanowiska kompleksowa obsługa klienta – od przyjęcia zamówienia po jego realizację dbanie o płynną sprzedaż i prawidłowy obieg dokumentów organizacja i kompletowanie towarów w magazynie realizacja dostaw, pakowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłki...

Aktywny od: dzisiaj

Konsultant ds. obsługi klienta

Pracodawca: Eurocash Serwis

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Bolesławice (pow. słupski, gm. Kobylnica)

Opis stanowiska kompleksowa obsługa klienta – od przyjęcia zamówienia po jego realizację dbanie o płynną sprzedaż i prawidłowy obieg dokumentów organizacja i kompletowanie towarów w magazynie realizacja dostaw, pakowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłki...