Specjalista ds. administracyjno - finansowych

POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. administracyjno - finansowych
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/1825
OBOWIĄZKI:
- Ogólny zakres obowiązków:1. Rejestracja i archiwizacja korespondencji w ramach Biura, 2. Archiwizacja umów, zleceń, zapotrzebowań i innych dokumentów wg. wewnętrznych procedur, 3. Realizacja zapotrzebowań, ofertowanie, przygotowywanie tabel porównania ofert na zakup materiałów i usług w ramach Biura, 4. Dekretacja faktur wg. wewnętrznych procedur, 5. Dokonywanie zakupów i przygotowywanie dokumentacji zakupowej wg. wewnętrznych procedur, 6. Udział w procesie ustalania budżetów. - Godziny Pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Umiejętność ustalania priorytetów
Uprawnienia: Zdolności interpersonalne
Uprawnienia: Umiejętność analitycznego myślenia


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (ewentualnie student ostatniego roku studiów). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość systemu SAP/AS 400 lub podobnych. Mile widziana wiedza z zakresu rachunkowości finansowej.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie: min. 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...