Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w rozliczaniu inwestycji z UE,- Wymagana znajomość procedur i wytycznych w rozliczaniu środków z UE.- Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office.- Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków,- Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Bieruń
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Katowice
Weryfikacja i skanowanie dokumentów za pomocą OCR, opisywanie faktur kosztowych. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (mailową i tradycyjną). Archiwizacja dokumentów. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Zadania administracyjno-biurowe....
Aktywny od: dzisiaj
zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Bajeczna 13
Zadania: weryfikacja dokumentów, tożsamości Subskrybentów oraz poprawności złożonych wniosków certyfikacyjnych, głównie w języku angielskim, obsługa procesów usługowych w ramach usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego oraz procesów związanych z...
mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych i pomoc przy organizacji spotkań Prowadzenie dokumentacji oraz skanowanie i rejestracja korespondencji Obsługa telefoniczna i mailowa Wsparcie administracyjne zespołu...