Specjalista ds. administracji

Grow with us.
Worldwide.
Alfa Terminal – prężnie rozwijająca się spółka będąca częścią międzynarodowego koncernu, jest uniwersalnym terminalem świadczącym wyspecjalizowane usługi przeładunkowe i składowania towarów masowych oraz ciekłych produktów chemicznych.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Szczecin

 

Wymagania:

  • Gotowość do pracy stacjonarnej w zakładzie w Szczecinie,
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym,
  • Gotowość do odbycia podróży służbowych (w razie konieczności),
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach kierowniczych,
  • Wysoka kultura osobista, doskonała organizacja czasu pracy, odpowiedzialność,
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (m. in. Excel).

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej),
  • Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem zarządu,
  • Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez przełożonego,
  • Zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i zestawień,
  • Tłumaczenie pisemne i ustne z i na język angielski,
  • Organizacja spotkań biznesowych,
  • Współuczestnictwo w organizowaniu „eventów” służbowych,
  • Administrowanie mieszkaniami służbowymi,
  • Administrowanie świadczeniami pracowniczymi.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość podniesienia swoich uprawnień poprzez udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
  • System miesięcznego premiowania;
  • Darmowy dostęp do siłowni zakładowej.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Obsługa kancelarii komendy - pisma przychodzące i wychodzące. Obsługa programu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. Pomoc w prowadzeniu archiwum. Obsługa programu z ewidencją czasu służby i pracy. Obsługa urządzeń biurowych. Poznanie zasad funkcjonowania...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Pisz

wg załączonego programu stażu Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Zawiercie

wg programu stażu.Miejsce stażu:Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera