Specjalista ds. Administracji

Ogłoszenie numer: 10058005, z dnia 2025-07-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Kalisz

 

Opis stanowiska

  • Zakup i kontrola zapasów oraz wyposażenia biurowego
  • Zapewnienie przestrzegania standardów BHP i ochrony środowiska
  • Nadzór nad użytkowaniem i utrzymaniem budynku
  • Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu i wydatków biura
  • Wsparcie procesu wdrażania nowych pracowników (np. badania medyczne, szkolenia BHP)
  • Pełnienie funkcji pierwszego punktu kontaktu dla pracowników w sprawach administracyjnych
  • Pomoc działowi HR w obsłudze polskich formalności administracyjnych
  • Organizacja logistyki wyjazdów handlowych (wizyty, podróże)
  • Wsparcie zespołu sprzedaży przy obsłudze klientów i przygotowywaniu mniejszych ofert w sezonie

Wymagania

  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

  • Pracę w godzinach 8:00–16:00
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Dostęp do ubezpieczenia grupowego, karty MultiSport oraz prywatnej opieki medycznej
  • Kartę Sodexo z comiesięcznym doładowaniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...