Specjalista ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0211
OBOWIĄZKI:
terminowa realizacja zadań administracyjnych, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, obsługa klienta, wsparcie działu sprzedaży, przesyłanie dokumentów do Centrali Firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Word Excel, Internet
Uprawnienia: dobra znajomość języka angielskiego
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa

Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Stanowisko pracy ds. ochrony danych osobowych Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: stabilną pracę, nowoczesne technologie, szkolenia merytoryczne i językowe, bogaty pakiet socjalny, pracę w największej agencji...

Aktywny od: dzisiaj

Office Support Specialist z j. angielskim (także z orzeczeniem)

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Powitanie i obsługa klientów oraz gości. Przygotowywanie, wypełnianie i przechowywanie dokumentacji związanej z recepcją i biurem. Organizowanie, sortowanie i dystrybuowanie poczty. Obsługa połączeń telefonicznych, odpisywanie na maile, dbanie o...