Specjalista ds. Administracji

Ogłoszenie numer: 10043011, z dnia 2025-07-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Współpraca w zakresie planowania i aktualizacji rozkładów zajęć oraz ich publikacja na stronie,
  • Komunikacja z starostami i kierownikami dydaktycznymi dotycząca przekładania i odrabiania zajęć,
  • Prowadzenie harmonogramów zajęć, sesji egzaminacyjnych i poprawkowych,
  • Rezerwacja sal dydaktycznych,
  • Obsługa systemów uczelnianych takich jak extranet, e-sylabus, e-dziekanat, verbis,
  • Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie, wyższe wykształcenie będzie atutem,
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Zaawansowana znajomość obsługi komputera (MS Office, LibreOffice) i urządzeń biurowych,
  • Samodzielność, systematyczność, wyśmienite umiejętności interpersonalne,
  • Zdolności logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • Komunikatywność, lojalność, dyskrecja,
  • Znajomość zasad redagowania pism i prowadzenia korespondencji.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na uczelni,
  • Pracę stacjonarną,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz dodatek za wysługę lat,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci oraz refundacja wypoczynku dzieci,
  • Korzyści z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem,
  • Opcja przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Bioagra S.A

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Głębinów

OPIS STANOWISKA: Tworzenie i zarządzanie grafikami pracy oraz ewidencją czasu pracy. Weryfikacja listy obecności oraz przygotowywanie zestawień dotyczących pracy w godzinach nadliczbowych, a także pracy w dni wolne. Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym: danych...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora

Pracodawca: Transgourmet Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: BOŚ-MET BOŚ Sp. k.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Zblewo

Wystawianie faktur sprzedaży w systemie subiekt GT, Obsługa dokumentów magazynowych (pz, wz), Kontakt z klientami i dostawcami (mailowy, telefoniczny). Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word),...