Specjalista ds. administracji

Ogłoszenie numer: 10287953, z dnia 2025-10-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych i biurowych, w tym zarządzanie korespondencją i dokumentacją.
  • Obsługa spotkań i przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby zarządu.
  • Współpraca z innymi działami oraz instytucjami zewnętrznymi.
  • Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub sekretarskiej.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word).
  • Umiejętności interpersonalne i dyskrecja.
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i systematyczność.
  • Gotowość do pracy w elastycznym wymiarze godzin, w zależności od potrzeb.

Oferujemy

  • Wsparcie opiekuna w pierwszych miesiącach pracy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym kartę sportową i dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
  • Możliwość skorzystania ze zniżek u partnerów biznesowych.
  • Dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących...

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wąsosz

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, archiwizacja akt, wykonywanie czynności kancelaryjnych Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Oława

Obsługa urządzeń techniki biurowejobsługa systemu teleinformatycznego prokuratura PROK_SYS i innych systemówobsługa kancelarii, przyjmowanie korespondencjiobsługa interesantów oraz inne czynności biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...