Specjalista ds. administracji

Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Gostynin
Numer: StPr/25/0467
OBOWIĄZKI:
A. Do obowiązków pracownika należy: 1. przestrzeganie czasu pracy ustalonego zgodnie z Regulaminem i K.2. wykonywanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną i przepisami BHP i p.poż.3. bieżąca obsługa mieszkańców, w tym rozmów telefonicznych,4. obsługa programu iMieszkaniec.pl - przyjmowanie zleceń,5. nadzór nad usuwaniem usterek zgłoszonych przez mieszkańców, oraz nadzór nad wykonywaniem usług dla ludności,6. nadzór i opieka nad osiedlami, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowania osiedli,7. należyte utrzymanie stanu technicznego zasobów, dbałość o wygląd i estetykę osiedli,8. stała kontrola osiedli pod względem, czystości i stanu technicznego osiedli,9. stała kontrola placów zabaw,10. bieżąca analiza zleceń pod kątem kontroli pogotowia elektrycznego i hydraulicznego,11. przedkładanie propozycji zagospodarowania osiedli w oparciu o własne spostrzeżenia oraz o wnioski mieszkańców,12. nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,13. dostarczanie korespondencji do skrzynek pocztowych adresatów,14. wykonywanie poleceń zleconych przez przełożonego związanych z powierzonym stanowiskiem.15. przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,B. Pracownik jest obowiązany w szczególności przestrzegać:1. zasad współżycia społecznego,2. dbać o dobro pracodawcy, chronić jego mienie,3. brać udział w szkoleniach z zakresu BHP oraz ochrony przeciwpożarowej i poddawanie egzaminom sprawdzającym,4. wykonywać inne nie wymienione w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gostynin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator

Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Śremie

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Śrem

- prowadzenie sekretariatu,- prowadzenie zakładowej składnicy akt,- czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników w środki bhpPełna treść ogłoszenia o pracę wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków dostępna na stronie BIP pod adresem:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent w kancelarii syndyka

Pracodawca: Kancelaria Radcy Prawnego i Syndyka Milena Bernacka-Stachniałek

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Iława

Prace administracyjno-biurowe. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Wymagania inne: Doświadczenie - mile widziane. Dodatkowe informacje: Praca w systemie I zmianowym w godz. 8:00-16:00.

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Zawiercie

wg programu stażu.Miejsce stażu: EBAM Sp. z o.o., Zawiercie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera