Specjalista ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Piastów
Numer: StPr/25/0662
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej)2. Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych i ich aktualizacja3. Przygotowywanie dokumentów, zestawień i raportów4. Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy5. Zamówienia materiałów biurowych i materiałów budowlanych zgodnie z informacjami od kierownika budowy6. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi proceduramiPraca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Po umowie na okres próbny, umowa o pracę na czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- minimum średnie (mile widziane wyższe). Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), umiejętność pracy z dokumentacją i dbałość o szczegóły. Niezbędna komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.

Miejsce pracy:

Piastów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik biura

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

prowadzenie biura, organizowanie biura, czynności finansowe, pozyskiwanie klientów, czynności administracyjne, kontakt z centralą z Izraela Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie -...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Kętrzyn

obsługa sekretariatu ,obsługa programów komputerowych przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, udzielanie informacji, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Będzin

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej w elektronicznych dziennikach. Obsługa programów komputerowych. Przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania. Sporządzanie spisów i protokołów brakowania. Obsługa urządzeń...