Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki

Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską.
  • Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych.
  • Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi.
  • Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i sprzedażowej do dealerów.
  • Wsparcie dealerów w sprawach rejestracyjnych, tworzenie raportów oraz zestawień.
  • Precyzyjne zarządzanie dokumentacją logistyczną oraz systematyczne aktualizacje bazy danych.
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi MS Excel oraz innych systemów informatycznych.
  • Doświadczenie w administracji sprzedaży, mile widziane w sektorze motoryzacyjnym.
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
  • Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet narzędzi niezbędnych do pracy.
  • Forma współpracy: umowa cywilnoprawna (B2B).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. samorządów

Pracodawca: Quixi Media Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Pracodawca: LITTLEFEET RECYSTEP GESELLSCHAFT MIT BESCHRÄNKTER HAFTUNG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 74

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: OmniOffice Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków: Uwaga: praca w godzinach: 07:30 - 15:30, 09:00-17:00 Bieżące sprawy operacyjne centrum Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) Odpowiedzialność za kontakt z klientami zewnętrznymi oraz...