Specjalista ds. Administracji Korporacyjnej

Ogłoszenie numer: 10089010, z dnia 2025-07-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji Korporacyjnej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej (RN),
  • Przygotowywanie projektów protokołów z posiedzeń Zarządu i RN,
  • Przekazywanie dokumentacji korporacyjnej do właściwego Ministra,
  • Przygotowywanie projektów uchwał, wypisów z protokołu, kierowanie ich do podpisu przez Prezesa Zarządu,
  • Przygotowywanie materiałów na posiedzenie Zarządu w formie papierowej i elektronicznej, zamieszczanie ich w Systemie Biurowości Dokumentowej (SBD),
  • Prowadzenie rejestru uchwał Zarządu, decyzji, wypisów Członków Zarządu,
  • Zamieszczanie uchwał, decyzji, wypisów z posiedzeń Zarządu w Wewnętrznym Archiwum Przedsiębiorstwa (WAP).

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie),
  • Znajomość zasad ładu korporacyjnego, procedur raportowania,
  • Umiejętność sporządzania dokumentacji korporacyjnej,
  • Znajomość Kodeksu Spółek Handlowych (KSH),
  • Znajomość procedur funkcjonowania organów spółek akcyjnych,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi organów spółek, administracji korporacyjnej lub pracy w kancelarii prawnej,
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy z zarządem i organami spółki.

Oferujemy

  • Długotrwałą współpracę,
  • Stabilizację (umowa o pracę),
  • Ulgi na przejazdy kolejowe, dodatkowy dzień wolny (po okresie próbnym),
  • Szkolenia specjalistyczne i dofinansowanie do kursów językowych, studiów,
  • Możliwość uczestnictwa w projektach mających wpływ na rozwój,
  • Pracę w zgranych, celowych zespołach,
  • Dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych, wypoczynku, wydarzeń kulturalnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Wilanów, al. Rzeczypospolitej 1

Praca w Centrum LUX MED Stomatologia przy alei Rzeczypospolitej 1 w Warszawie.​ Praca w wymiarze 80-100 godzin miesięcznie​ z możliwością rozszerzenia godzin współpracy w Centrum LUX MED Stomatologia przy ul. Żegańskiej 15. Zatrudnienie na podstawie umowy...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. sprzedaży

Pracodawca: Polski Tytoń S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Grudziądz

Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy. Wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych ( m.in. FV, WZ ) Współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów towarów, dostawcami. Kontakt telefoniczny z...

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik Administracji Osiedla

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Mokotów

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane techniczne); co najmniej pięcioletni staż pracy; obywatelstwo polskie; znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych; doświadczenie w prowadzeniu inwestycji budowlanych; znajomość funkcjonowania spółdzielni...