Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Ogłoszenie numer: 10345568, z dnia 2025-10-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem
  • Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji
  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie
  • Organizowanie spotkań z kontrahentami
  • Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji dla firmy
  • Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych
  • Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kontraktu i wsparcie innych procesów administracyjnych

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie (preferowane administracja, ekonomia lub techniczne budowlane)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność i nastawienie na współpracę
  • Doświadczenie zawodowe w administracji kontraktów - mile widziane

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę przy różnorodnych i inspirujących projektach
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji)
  • Prywatna opieka medyczna dla pracownika i rodziny
  • Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
  • Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (500–5000 zł brutto)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Asystent ds. Kadr

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie kadrowo-płacowym (SAP), przygotowywanie dokumentacji kadrowej (umowy, aneksy, świadectwa pracy, skierowania na badania), zakładanie i prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie Organizowanie spotkań z kontrahentami Koordynowanie zamówień...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...