Specjalista ds. administracji i organizacji imprez

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Specjalista ds. administracji i organizacji imprez
Miejsce pracy: Sławków
Numer: StPr/25/0461
OBOWIĄZKI:
Organizacja i koordynacja wydarzeń i projektów kulturalnych, artystycznych i edukacyjnych.Sporządzanie planów i scenariuszy imprez.Określanie potrzeb technicznych i finansowych dla realizacji imprez i projektów.Samodzielne prowadzenie imprez kulturalnych.Monitorowanie harmonogramów i dbałość o logistykę wydarzeń.Kontakt z partnerami, artystami, wykonawcami oraz dostawcami usług.Organizowanie i współorganizowanie akcji promocyjnych MOK.Współpraca z zespołem Ośrodka w celu realizacji działań statutowych.Przygotowanie dokumentacji związanej z działalnością Ośrodka (np. umowy, wnioski, sprawozdania).Obsługa korespondencji oraz zarządzanie biurem.Praca wg grafiku w systemie zmianowym (7:00-15:00/13:00-21:00, weekendy).I umowa na czas określony 3 miesięcy z możliwością nawiązania stałej współpracyWymagane dokumenty:CV z dopiskiem: Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Miejski Ośrodek Kultury w celu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), list motywacyjny.Dokumenty aplikacyjne składać można osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Kultury ul. Młyńska 14, Sławków, pokój nr 47 w godzinach 8.00 15.00 lub w formie elektronicznej wysyłając je na adres: [email protected] do dnia 11.04.2025.W temacie wiadomości prosimy wpisać: "Rekrutacja Specjalista ds. Administracji i Organizacji Imprez".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Minimum średnie, preferowane wyższe (administracja, zarządzanie, kulturoznawstwo, pokrewne).Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość obsługi oprogramowania i sprzętu biurowego.Umiejętność przygotowywania dokumentacji administracyjnej.Prawo jazdy kat. B.Mile widziana znajomość przepisów i procedur prawnych związanych z działalnością instytucji kultury.Doskonała organizacja pracy i umiejętność planowania.Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.Kreatywność i inicjatywa w realizacji zadań.Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z różnorodnymi interesariuszami.Odpowiedzialność, rzetelność i sumienność.Wysoka kultura osobista.Dyspozycyjność, w tym gotowość do pracy w systemie zmianowym (7:00-15:00/13:00-21:00, weekendy).

Miejsce pracy:

Sławków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor ds. Archiwalnych w Wydziale Prezydialnym, w Referacie ds. Administracji

Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych przechowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sokolniki (pow. garwoliński, gm. Żelechów), Sokolniki

Wystawianie towarów przez internet do sprzedaży. Sortowanie i uzupełnianie dokumentacji. Praca w godz. 9-17. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Administrative Director

Pracodawca: Wartraf

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oversee office operations and ensure a well-organized work environment. Manage employee hiring processes and handle HR-related matters. Act as a liaison with the tax office and other regulatory bodies. Handle emergency situations and find quick, effective solutions. Support...