Specjalista ds. Administracji i Obsługi Zamówień (Język Niemiecki)

Ogłoszenie numer: 10291640, z dnia 2025-10-04

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Zamówień (Język Niemiecki)

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Zamówienia i Dokumenty: Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec.
  • Fakturowanie: Wystawianie faktur dla klientów i płatników.
  • Refundacje: Przygotowywanie dokumentów i recept niezbędnych do refundacji produktów.
  • Systemy: Zarządzanie danymi i ich aktualizacja w systemie CRM.
  • Współpraca: Udział w projektach oraz budowanie pozytywnych relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego (min. B1) oraz języka angielskiego (min. B1) w stopniu komunikatywnym.
  • Narzędzia: Biegła znajomość narzędzi Microsoft Office.
  • Umiejętności: Efektywne planowanie i priorytetyzacja zadań, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Dyspozycyjność: Gotowość do pracy stacjonarnej z biura.

Oferujemy

  • Zatrudnienie: Umowa o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
  • Lokalizacja: Praca stacjonarna w Szczecinie (nowoczesne miejsce pracy) z dofinansowaniem do dojazdów.
  • Kultura Pracy: Elastyczne godziny pracy (pon-pt), brak dress code’u, międzynarodowe środowisko w duchu kultury skandynawskiej.
  • Rozwój: Wewnętrzne szkolenia i możliwość wykorzystywania języków obcych na co dzień.
  • Benefity:
  • Prywatna opieka medyczna i karty sportowe.
  • Dofinansowanie do posiłków (i pyszna kawa/świeże owoce w biurze).
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy oraz wspaniałe imprezy firmowe.
  • Świetna atmosfera pełna szacunku i partnerstwa.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...