Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Firma z branży budowlanej zajmująca się sprzedażą stolarki okiennej i drzwiowej. 

https://www.montplast.com.pl/

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź, Górna
Opis stanowiska:
  • Praca stacjonarna na stanowisku biurowym.
  • Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych.
  • Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami.
  • Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów.
Wymagania:
  • Biegła obsługa programów Word i Excel.
  • Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku biurowym.
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność.
  • Mile widziana znajomość podstaw kadrowych oraz rynku stolarki okiennej i drzwiowej (nie jest to wymagane).
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Terminowe wynagrodzenie.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w pozytywnym zespole.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...