Specjalista ds. administracji (branża budowlana)

Ogłoszenie numer: 9804760, z dnia 2025-05-07

ELDOR-BUD sp. z o.o.

Firma Eldor-Bud Sp. z o.o. to polska firma rodzinna z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Wybudowaliśmy oraz przekazaliśmy klientom ponad 280 lokali, kolejnych 640 jest w trakcie projektowania, a planowane inwestycje podwajają tę wartość. Zatrudniamy doświadczonych inżynierów i specjalistów z różnych dziedzin (budownictwo, architektura, prawo), niezbędnych w etapach tak złożonego procesu, jakim jest budowa domu lub budynku wielorodzinnego

Specjalista ds. administracji (branża budowlana)

Miejsce pracy: Łomża

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją: przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, powykonawczej, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji budowy, dystrybucja dokumentów do odpowiednich osób i działów, weryfikacja dokumentacji podwykonawców, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby projektu, przygotowywanie wniosków i pism do Urzędów, przygotowywanie umów z Podwykonawcami.
  • Zarządzanie reklamacjami: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji, planowanie i organizacja procesu usuwania usterek, przekazywanie zadań związanych z usuwaniem usterek do odpowiednich ekip lub podwykonawców, monitorowanie postępu prac i weryfikowanie terminowości ich wykonania.
  • Wsparcie Kadry Zarządzającej: konsultacje z projektantami i specjalistami, przygotowywanie zapytań technicznych i zbieranie ofert, wykonywanie innych poleceń Kadry Zarządzającej związanych z realizacją inwestycji.
  • Kontakt z Podwykonawcami i Dostawcami: utrzymywanie kontaktu z podwykonawcami i dostawcami materiałów, weryfikacja faktur i rozliczeń, monitorowanie terminowości dostaw.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie/wyższe, preferowane z zakresu administracji lub budownictwa. 
  • Doświadczenie w pracy biurowej w branży budowlanej - praca na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • Znajomość podstaw procesów budowlanych - mile widziana.
  • Umiejętność formułowania wniosków i pisania pism oraz umów i zleceń.
  • Umiejętność pracy z dokumentami i komputerem (Excel, Word, e-mail).
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność. 
  • Profesjonalizm, zaangażowanie oraz wysokie poczucie odpowiedzialności
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań w przyjaznym środowisku.
  • Udział w projektach rozwojowych.
  • Pełne wsparcie we wdrożeniu do obowiązków.
  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość awansu i rozwoju.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Przygotowania Inwestycji

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska pozyskiwanie umów cywilno-prawnych, decyzji lokalizacyjnych, decyzji na zajęcie pasa drogowego, uzgadniania tras sieci i przyłączy energetycznych, pozyskiwania prawa do terenu w postaci służebności przesyłu oraz w uzyskaniu decyzji pozwoleń na budowę...

Aktywny od: wczoraj

Fakturzystka

Pracodawca: "OMEGA" Hurtownia Spożywcza Małgorzata Aldona Konopka

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Łomża

Wystawianie faktur, dyktowanie wózków do faktury. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: Wykształcenie zawodowe, znajomość obsługi komputera, mile widziane: posiadanie orzeczenia do celów...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: