Specjalista ds. Administracji Baz Danych

Ogłoszenie numer: 10013020, z dnia 2025-07-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji Baz Danych

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Nadzór i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych
  • Zarządzanie dostępami do baz zewnętrznych
  • Publikacja oraz obsługa dokumentacji w wersji elektronicznej zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
  • Wsparcie w zakresie archiwizacji dokumentacji i obsługi dedykowanych narzędzi

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej
  • Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość rosyjskiego będzie atutem)
  • Biegła obsługa pakietu Microsoft Office i Adobe Acrobat
  • Umiejętność pracy z nowymi technologiami i usprawniania procesów
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Dokładność i odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa
  • Szkolenia oraz wsparcie w rozwoju zawodowym
  • Paczki świąteczne dla dzieci oraz dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Unidevelopment S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego, Obsługę połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Kodowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. administracyjnych

Pracodawca: Fugo Group Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Modularna 11a

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Pracodawca: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Dąbrowa Górnicza, Konopnickiej Marii 29

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie...