Specjalista do spraw obsługi projektów i programów

Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Specjalista do spraw obsługi projektów i programów
Miejsce pracy: Puławy
Numer: StPr/25/0223
OBOWIĄZKI:
zgodny z programem stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe np. ekonomiczne, ogólne, administracyjne, zarządzanie i marketing,znajomość obsługi komputera, skrupulatność, umiejętność pozyskiwania informacji, ich analiza, określenie planów rozwojowych przedsiębiorstw, redagowanie pism, ogólna kondycja wzrokowo- słuchowa, wysoka kultura osobistagodz. pracy 8-16

Miejsce pracy:

Puławy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

M&S Reporting Expert

Pracodawca: JTI GBS

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Expert S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS)...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracyjnych

Pracodawca: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5

Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds....

Aktywny od: dzisiaj

Stażysta w wydziale obsługi dokumentacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ, ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI...