Specjalista do spraw administracji

Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu
Specjalista do spraw administracji
Miejsce pracy: Nowy Bedoń
Numer: StPr/25/0583
OBOWIĄZKI:
- określanie potrzeb i sporządzanie planów rzeczowo-finansowych w zakresie materiałów i usług administracyjno-gospodarczych;- prowadzenie zestawienia kosztów w oparciu o bieżące faktury, umowy i inne dokumenty w tym sektorze;- obsługa archiwym jednostki poprzez utrzymanie porządku w pomieszczeniu archiwum, monitorowanie warunków w archiwum;- prowadzenie oraz monitorowanie bieżącego zapotrzebowania w biurze;- nadzór nad terminami umów, raportów, sprawozdań;- zarządzanie flotą pojazdów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: niewymagane


Wymagania inne:

znajomość pakietu MS OFFICE,umiejętność planowania i organizacji pracy,znajomość Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacja (EZD).

Miejsce pracy:

Nowy Bedoń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 850 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...