Specjalista administracyjno-księgowy

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista administracyjno-księgowy
Miejsce pracy: Kielce
Zadania:
  • Rozliczanie kontrahentów i urzędów
  • Kontrola płatności i wyciągów bankowych
  • Obsługa dokumentacji księgowej (faktury, zaliczki, korekty, wezwania)
  • Analiza kosztów stałych i zgodności z umowami
  • Ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia
  • Tworzenie raportów i sprawozdań dla GUS
  • Współpraca z działem finansowym
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów, rachunkowości lub ekonomii
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • Umiejętność pracy z MS Excel i innymi narzędziami biurowymi
  • Rzetelność, dokładność i dobra organizacja pracy
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej oraz język angielski
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej
  • Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...