Specjalista administracji publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Specjalista administracji publicznej
Miejsce pracy: Koneck
Numer: StPr/25/0327
OBOWIĄZKI:
Obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej;Planowania i organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań;Przyjmowanie i obsługa interesantów;Udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo);Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową;Obsługiwanie urządzeń biurowych (szeroko pojmowanych);Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji urzędowej;Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Koneck


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...