Specjalista administracji publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Specjalista administracji publicznej
Miejsce pracy: Koneck
Numer: StPr/25/0327
OBOWIĄZKI:
Obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej;Planowania i organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań;Przyjmowanie i obsługa interesantów;Udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo);Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową;Obsługiwanie urządzeń biurowych (szeroko pojmowanych);Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji urzędowej;Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Koneck


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Zakopane

w/g programu stażui Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pomoc administracyjna/staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Libiąż

pomoc w kompletowaniu dekretacji dowodów księgowych, wystawienie not księgowych, faktur sprzedażowych, i korekt do faktur oraz ich skuteczne wysyłanie, pomoc w prowadzeniu ewidencji kasowej, sporządzanie raportów, analiza sald kont i kontrahentów, obsługa programu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Sącz

Zapoznanie z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej,stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych,przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa...