Sekretarz/sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Sekretarz/sekretarka
Miejsce pracy: Sopot
Numer: StPr/25/1412
OBOWIĄZKI:
-wykonywanie zarządzeń sądowych-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Sądu-obsługa urządzeń biurowych i komputera-sporządzanie pism sądowych-zszywanie akt- protokołowanie na rozprawach- rozpisywanie terminów rozpraw- zakładanie okładek akt wpływających do Sądu-przygotowywanie spisów akt sądowych do archiwum zakładowego- wykonywanie czynności w archiwum zakładowym m.in. podkładanie akt pod właściwy numer, numerowanie kat. akt
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sopot


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Pracodawca: GRUPA KDM Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod...

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Referent w Biurze Radców Prawnych

Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław, pl. Uniwersytecki 1

Nazwa stanowiska: starszy referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: pełny Główne obowiązki: Wsparcie radców prawnych w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego. Wymagania konieczne: Wykształcenie wyższe prawnicze. Znajomość zagadnień ze...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności...