Sekretarz

Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145643

Warunki pracy

Budynek:



  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich
  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich  

Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach - obsługa interesantów i osób spoza urzędu MON zgłaszających się do dyrektora Departamentu oraz jego zastępców.

Zakres zadań

  • Zapewnia właściwe warunki pracy dyrektora Departamentu i jego zastępców, w tym: organizuje bieżącą działalność dyrektora Departamentu, w tym: prowadzi kalendarz pracy i przedsięwzięć służbowych (umawia, dokonuje zmian terminów lub odwołuje wcześniej zaplanowane spotkania i wizyty), przyjmuje interesantów, prowadzi terminarz i organizuje spotkania dyrektora Departamentu oraz jego zastępców, wykonuje połączenia telefoniczne, udziela pisemnych odpowiedzi na zaproszenia i zapytania, przygotowuje wzory oraz projekty pism i listów, organizuje odprawy, narady i spotkania, w tym przygotowuje pomieszczenia, w których odbywają się odprawy, narady i inne spotkania, przekazuje pracownikom cywilnym i żołnierzom komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne.
  • Sporządza wnioski o polecenie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych oraz inne dokumenty podróży dla pracowników Departamentu. Wydaje dokumenty po zatwierdzeniu przez dyrektora Departamentu oraz prowadzi rejestr podróży służbowych. Rozlicza delegacje służbowe dyrektora i zastępców dyrektora Departamentu.
  • Monitoruje przejazdy samochodu wykorzystywanego do zabezpieczenia służbowych potrzeb transportowych Departamentu oraz osób upoważnionych.
  • Gospodaruje sprzętem znajdującym się w pomieszczeniach sekretariatu i pomieszczeniach dyrektora Departamentu oraz jego zastępców, dba o czystość i porządek w sekretariacie i pomieszczeniach przynależnych poprzez koordynowanie pracy personelu pomocniczego.
  • Prowadzi i rozlicza dokumenty finansowe związane z realizacją wydatków okolicznościowych i reprezentacyjnych dyrektora i zastępców dyrektora Departamentu oraz dokonuje zakupów na te cele w ramach przydzielonego limitu środków finansowych.
  • Przyjmuje i rejestruje skargi i wnioski wpływające do dyrektora oraz bierze udział w opracowywaniu rocznego sprawozdania ze sposobu rozpatrywania skarg i wniosków.
  • Sporządza zapotrzebowania na prasę krajową i zagraniczną oraz dystrybuuje czasopisma w Departamencie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze związanym z obsługą sekretariatu lub na stanowisku asystenckim
  • Znajomość ustawy o urzędzie Ministra Obrony Narodowej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie skarg i wniosków
  • Znajomość zasad savoir vivreu
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacja pracy własnej
  • Umiejętność: współpraca z innymi
  • Umiejętność: orientacja na klienta
  • Umiejętność: komunikacja, w tym komunikacja pisemna
  • Umiejętność: radzenie sobie ze stresem
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

mazowieckie / Warszawa

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie;...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

Pracodawca: Fresenius

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian...

Aktywny od: dzisiaj

Regionalny Inspektor Danych Osobowych

Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację zadań w zakresie ochrony danych osobowych na terenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej, monitorowanie przestrzegania przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018...