Sekretarz

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154760

Warunki pracy

Warunki pracy:



  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) oraz klienta wewnętrznego (dyrektorzy komórek organizacyjnych, poszczególni pracownicy departamentów, wydziałów itd.),

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na 2 piętrze budynku, natomiast realizacja zadań wymaga przemieszczania się po wszystkich kondygnacjach budynku,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z obsługą sekretariatu Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi urzędu.
  • Sporządza projekty pism i odpowiedzi w stosunku do innych jednostek administracji publicznej, kontrahentów oraz komórek organizacyjnych wewnątrz NDAP w celu wypełnienia obowiązków spoczywających na komórce organizacyjnej oraz wsparcie w tym zakresie Naczelnego Dyrektora.
  • Prowadzi rejestr zarządzeń Naczelnego Dyrektora, w celu zapewnienia należytego obiegu dokumentów w tym zakresie, w szczególności dba o zachowanie należytej ścieżki akceptacji oraz właściwego numerowania dokumentów.
  • Prowadzi i aktualizuje kalendarz spotkań i czynności dla Naczelnego Dyrektora oraz obsługuje Naczelnego Dyrektora w zakresie delegacji i wyjazdów służbowych (w szczególności organizuje przejazdy i noclegi oraz wyżywienie – dokonuje rezerwacji i/lub zmian w rezerwacjach) w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi urzędu.
  • Zastępuje pracownika obsługującego sekretariat Zastępców Naczelnego Dyrektora lub Dyrektora Generalnego w pełnieniu obowiązków służbowych, w celu zabezpieczenia profesjonalnej i nieprzerwanej obsługi organu administracji państwowej.
  • Prowadzi dokumentację w związku z realizacją umów na dostawy i usługi, w celu zapewnienia optymalnego poziomu realizacji potrzeb urzędu w zakresie właściwości Wydziału.
  • Realizuje inne polecenia przełożonych w zakresie zgodnym z kompetencjami w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania urzędu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą asystencką lub administracyjno-biurową
  • Język angielski – komunikatywny
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej - podstawy
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków
  • komunikatywność, w tym umiejętność jasnego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • przeszkolenie z zakresu przepisów dot. ochrony osób i mienia
  • doświadczenie w pracy z użyciem takich narzędzi informatycznych jak systemy wspomagające elektroniczny obieg dokumentów
  • język angielski - zaawansowany

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: IDEAL FIBRE POLAND Adrian Makówka

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Grodzisko Górne

Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor w sekcji finansowo - administracyjnej i kadr

Pracodawca: STRAŻ MIEJSKA w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Sporządzanie świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Minimum 2 lata...

Aktywny od: dzisiaj

Asystenta prokuratora

Pracodawca: Prokuratura Okręgowa w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płock

Praca na stanowisku asystenta prokuratora z koniecznością odbycia sześciomiesięcznego stażu asystenckiego, w Prokuraturze Okręgowej w Płocku, (sygnatura konkursu 3029-4.1111.5.2025). Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:...