Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Administracja
Wykształcenie: Średnie/wyższeKierunek/specjalność: AdministracjaUmiejętności-uprawnienia: 2. Znajomość lub gotowość do szybkiego opanowania Systemu Informacji Oświatowej platformy internetowej.3. Umiejętności redagowania pism.4. Komunikatywność, otwartość w kontaktyach z interesantami.5. Samodzielność i staranność w wykonywaniu osbowiązków.6. Odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy,7. Dokładność oraz umiejętnosć pracy w zespole.8. Odporność na stres, umiejętności pracy na presją czasu.9. Znajmość przepisów prawa oświatowego.10. Znajomość obsługi komputera i programów.11. Obsługa urządzeń biurowych.12. Wysoka kultura osobista.13. Dyspozycyjność.Praca w godzinach: 07:30 - 15:30Częstotliwość kontaktów z pracodawcą: Od poniedziałku do piątku od 10:00 do 13:00Okres zatrudnienia: Możliwość dłuższej współpracy.Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Norweska 12a, po kontakcie telefonicznym 505 115 455
Świnoujście
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki
Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych. Zarządzanie zaopatrzeniem - zamawianie artykułów. Organizacja i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, zestawień. Obsługa programów biurowych. Zlecanie napraw...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Guty-Bujno
Zarządzanie i koordynowanie codziennej pracy biura, obsługa klientów firmy, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, archiwizacja dokumentów, tworzenie pism biurowych, analiza kierowanych do firmy ofert, przeszukiwanie i analiza biuletynów zamówień publicznych...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Góra Kalwaria
- gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju- kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i wyjaśnianie błędów- ewidencjonowanie zadekretowanych dowodów księgowych w systemie finansowo-księgowym- archiwizowanie...