Sekretarz / Sekretarka Zarządu

Sekretarz / Sekretarka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków na stanowisku:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura.
  • Zarządzanie kalendarzem zarządu.
  • Przyjmowanie i obsługa gości.
  • Odbieranie telefonów oraz zarządzanie korespondencją mailową i papierową.
  • Wsparcie w zarządzaniu dokumentami i przepływie informacji.
  • Wyszukiwanie i pozyskiwanie niezbędnych informacji.
  • Organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych.
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i sprzętu.
  • Tworzenie raportów i dokumentacji dla potrzeb biura.
  • Utrzymywanie ciągłości pracy i odpowiedniego wyposażenia biura.
Wymagania:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Biegłość w języku angielskim.
  • Preferowane są osoby studiujące na kierunkach prawniczych.
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoka kultura osobista i reprezentacyjna prezencja.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
  • Samodzielność w działaniu i zdolność do inicjowania działań.
  • Prawo jazdy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie bądź B2B.
  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia.
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Konsultant ESG

Pracodawca: CROWE ADVARTIS CONSULTING Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Opis stanowiska: Uczestnictwo w ciekawych różnorodnych projektach z obszaru ESG, Opracowywanie raportów, strategii i polityk w zakresie zrównoważonego rozwoju i ESG dla klientów zewnętrznych, Wsparcie spółek w przygotowaniu do raportowania zgodnie z CSRD,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura – Administracja i Obsługa Dokumentacji

Pracodawca: Oxivia Logistics Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

Co będzie należało do Twoich zadań? Sprawne zarządzanie dokumentami i codzienną obsługą biura. Wystawianie faktur sprzedaży oraz wprowadzanie dokumentów do systemu. Kontrola dokumentacji transportowej. Współpraca z klientami oraz działem spedycji. Przygotowywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik Filii

Pracodawca: COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi...