Sekretarz sądowy

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Sekretarz sądowy
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0402
OBOWIĄZKI:
odbiór korespondencji z Biura Podawczego Sądu, przygotowywanie akt na posiedzenia, protokołowanie na rozprawach, wykonywanie zarządzeń wydanych na rozprawach i posiedzeniach,wydawanie odposów orzeczeń, przekazywanie akt między wydziałami a czytelnią, przygotwywanie dokumentacji do archiwum, obsługa posiedzeń zdalnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)


Wymagania inne:

oferta pracy dla konkretnej osoby po odbytym przez nią stażu

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 750 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Witanie i obsługa pracowników i gości przychodzących do...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących...