Sekretarz powiatu

Starostwo Powiatowe w Łęczycy
Sekretarz powiatu
Miejsce pracy: Łęczyca
Numer: StPr/25/0391
OBOWIĄZKI:
1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu i koordynowanie komórek organizacyjnych2) nadzór nad przestrzeganiem procedur administracyjnych i regulaminów wewnętrznych3) organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów, kontrola wewnętrzna4) zastępowanie Starosty w zakresie udzielonego upoważnienia5) pełnienie funkcji Kierownika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego i Spraw Obywatelskich6) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń i instrukcji wewnętrznych7) przygotowywanie i organizowanie posiedzeń Sesji, Komisji Rady Powiatu i Zarządu Powiatu, w tym nadzór nad przygotowaniem aktów prawnych, zarządzeń i uchwał na posiedzenia organów stanowiącego i wykonawczego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i obsługa internetu
Uprawnienia: dyspozycyjność,samodzielność,komunikatywność,rzetelność,odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: zarządzanie zespołem


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Umiejętności zostały okeślone na stronie: https://leczyca.biuletyn.net/?bip=2&cid=116&id=3168[Inne] : Wymagane doświadczenie zawodowe zostało określone na stronie: https://leczyca.biuletyn.net/?bip=2&cid=116&id=3168Kandydat musi spełniać warunki określone w art. 5 ust. 2 i 5 oraz art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym:a) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce b) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy , oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznychc) dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość oprogramowania m.in.Word, Exceld) posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskieje) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnieh) nieposzlakowana opiniai) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczymj) brak przynależności do partii politycznych.

Miejsce pracy:

Łęczyca


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 500 do 11 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...