Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja (warunek konieczny!!!)3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) mile widziane doświadczenie w jednostkach administracji publicznej;2) umiejętność pracy w zespole;3) komunikatywność, samodzielność.
Lubin
Umowa o pracę na czas określony
od 5 040 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Aktywny od: dzisiaj
świętokrzyskie / Kielce
- udzielanie mieszkańcom informacji dotyczących spraw urzędowych, miejskich inicjatyw oraz funkcjonowaniaUrzędu Miasta Kielce;- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń, wniosków i interwencji mieszkańców (telefonicznie, mailowo, poprzezaplikacje lub inne kanały...
podkarpackie / Mielec
Prezes Sądu Rejonowego w Mielcu na podstawie art. 155 § 2a, art. 155a § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 roku poz. 334 ze zm.), § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października...
mazowieckie / Warszawa
Zapoznanie się z zadaniami realizowanymi przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie (ogólnie), ze szczególnym uwzględnieniem zadań Wydziału Runku Pracy;Zapoznanie się z pracą sekretariatu m.in. obiegiem korespondencji;Zapoznanie się z dokumentacją związaną ze...