Sekretarz kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Sekretarz kancelarii
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Numer: StPr/25/0411
OBOWIĄZKI:
-
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jelenia Góra


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Spedytora Międzynarodowego Całopojazdowego

Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Psary

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Obsługa zleceń całopojazdowych Klientów Firmy Monitoring obsługiwanych zleceń Prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń Przygotowywanie raportów Praca na giełdach transportowych Opieka nad danymi systemowymi OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

Pracodawca: Daeha Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Hnojnik

Opis stanowiska: kompleksowe wsparcie administracyjne biura i zespołów projektowych organizacja spotkań, podróży służbowych i wydarzeń firmowych przygotowywanie i obieg dokumentów, raportów oraz korespondencji współpraca z partnerami zewnętrznymi i działami...