Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się na stronie: https://bip.gmina-tczew.pl/a,21048,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-sekretarza-gminy-tczew.html
Tczew
Umowa o pracę na czas określony
od 5 670 do 14 000 PLN
+dodatek funkcyjny do 5000 zł, + dodatek stażowy do 20% wynagrodzenia zasadniczego
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Kielce
1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień...
świętokrzyskie / Busko-Zdrój
Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji. Wymagania inne: Wymagania; orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Zakres obowiązków; wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowych, obsługa biura organizacyjnie i...
świętokrzyskie / Sandomierz
- obsługa dokumentacji biurowej- obsługa urządzeń biurowych - praca w godz. 8.00-16.00 Wymagania inne: - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego- oferta skierowana dla osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w PUP Sandomierz