Sekretarz gminy

Urząd Miejski w Zabłudowie
Sekretarz gminy
Miejsce pracy: Zabłudów
Numer: StPr/25/1659
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków sekretarza gminy:1.organizowanie i koordynowanie prac urzędu, w tym tych związanych z planowaną czasową zmianą siedziby Urzędu Miejskiego w Zabudowie w związku z generalną przebudową budynku obecnej siedziby,2.prowadzenie spraw związanych z zadaniami Gminy jako organu prowadzącego przedszkole i szkoły, z wyłącznie dowożenia uczniów do szkół i pomocy materialnej uczniów, w tym: - prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,- prowadzenie spraw związanych dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych pracowników,3.zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu poprzez nadzór nad organizacją pracy oraz realizacją polityki kadrowej,4.prowadzenie spraw związanych z organizacjami pozarządowymi i podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie m.in. przygotowanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, przygotowanie i przeprowadzenie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych, 5.opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń oraz aktów wewnętrznych,6.nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji,7.pełnienie funkcji koordynatora kontroli zarządczej,8.prowadzenie kontroli wewnętrznych w urzędzie i jednostkach organizacyjnych,9.współudział w opracowywaniu projektów, strategii, raportów, programów i planów gminnych,10.nadzorowanie i koordynowanie spraw związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, w tym realizacją zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej,11.nadzór nad obsługą organizacyjną Rady Miejskiej i komisji,12.nadzorowanie zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów, referendów, spisów powszechnych,13.prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,14.wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza w ramach odrębnych upoważnień.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) brak przynależności do partii politycznej;5) nieposzlakowana opinia;6) co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;7) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, o profilu umożliwiającym wykonywanie obowiązków sekretarza gminy;8) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych, ustawy prawo oświatowe i Karta Nauczyciela.Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,2) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, sprawnej organizacji i planowania pracy, skutecznej komunikacji,3) wysoka kultura osobista,4) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,5) dyspozycyjność,6) znajomość systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),7) znajomość zasad obsługi kadrowej i płacowej pracowników jst,8) znajomość zasad funkcjonowania jednostek systemu oświaty,9) znajomość zasad funkcjonowania archiwów zakładowych,10) przeszkolenie z zakresu: a) zarządzania zasobami ludzkimi, w tym dokonywania ocen pracowniczych,b) kontroli zarządczej,c) bezpieczeństwa informacji,d) zamówień publicznych,11) prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Zabłudów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 670 do 9 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka w dziale zakupów

Pracodawca: Action S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

Twoje zadania to: Tworzenie zestawień, raportów i analiz na potrzeby działu zakupów Prowadzenie bieżącej dokumentacji zakupowej Dbanie o porządek w bazach danych i systemach zakupowych Utrzymywanie kontaktu z dostawcami Współpraca z innymi działami firmy Koordynacja...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik recepcji (k/m/d)

Pracodawca: Seetel Hotel GmbH & Co. Betriebs-KG

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Wyspa Uznam

Twoje zadania: Serdeczne powitanie i profesjonalna obsługa gości hotelowych Sprawna obsługa procesu zameldowania i wymeldowania Przyjmowanie i zarządzanie rezerwacjami Reagowanie na reklamacje gości i przekazywanie ich odpowiednim działom Aktualizacja i zarządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista ze znajomością języka niemieckiego

Pracodawca: Seetel Hotel GmbH & Co. Betriebs-KG

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Wyspa Uznam

Twoje zadania: Obsługa meldowania i wymeldowania gości Prowadzenie bieżącej dokumentacji i kartotek Rejestrowanie i zarządzanie rezerwacjami Pomoc w rozwiązywaniu problemów i obsługa reklamacji Rozliczanie pobytów i prowadzenie kasy Przygotowanie raportów z...