Sekretarz gminy

GMINA SIEDLISKO
Sekretarz gminy
Miejsce pracy: Siedlisko
Numer: StPr/25/0183
OBOWIĄZKI:
m. in. organizacja pracy w urzędzie gminy w Siedlisku, koordynowanie działań poszczególnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk, nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem urzędu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Obywatelstwo polskie;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;Co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach których mowa w art. 5 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych: w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub - co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;nieposzlakowana opinia;znajomość przepisów: kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, kodeksu pracy, statutu gminy, regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Siedlisku. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy.

Miejsce pracy:

Siedlisko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski

wystawianie f-r, obsługa korespondencji, archiwizowanie dokumentów, tworzenie raportów sprzedażowych. Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka w kancelarii prawnej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kole

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Koło

zapoznaie się z zasadmi funkcjonowania kancelarii, sporządzanie pism, rejestracja spraw, korespondencja Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor w wydziale administracyjno-gospodarczym

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

- gospodarka materiałami biurowymi - wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych oraz prowadzenie rejestru ich zużycia przez poszczególne komórki organizacyjne,- prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za media...