Sekretarz gminy

URZĄD GMINY RUDNA
Sekretarz gminy
Miejsce pracy: Rudna
Numer: StPr/25/1624
OBOWIĄZKI:
1) zapewnienie warunków do sprawnego funkcjonowania Urzędu,2) prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,3) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w ramach udzielonego pełnomocnictwa,4) współpraca przy ustalaniu szczegółowych zasad organizacji pracy urzędu i realizacji polityki personalnej,5) organizacja pracy Urzędu w zakresie przestrzegania porządku wewnętrznego, prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych, obiegu informacji i dokumentów oraz terminowego załatwiania spraw,6) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych, dotyczących funkcjonowania Urzędu, ich zmiany a także współpraca przy opracowaniu zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,7) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu pod względem technicznym, a w szczególności: organizacja ochrony budynku Urzędu, dbałość o utrzymanie obiektów i urządzeń we właściwym stanie technicznym, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, nadzór nad prowadzonymi w budynku bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i porządkowymi,8) przedkładanie Wójtowi propozycji usprawnienia pracy Urzędu,9) nadzór merytoryczny pracy podległych pracowników, kontrola jakości wykonywanej pracy przez podległych pracowników, dokonywanie ich oceny i występowanie sprawach nagród, kar i awansów,10) nadzór i koordynowanie czynności związanych z organizacją wyborów, referendów, spisów powszechnych,11) nadzór nad systemami informatycznymi w Urzędzie,12) nadzór nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,13) analiza danych zawartych w oświadczeniach majątkowych i innych informacjach, składanych przez Zastępcę Wójta, Skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Wójta,14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli,15) utrzymywanie kontaktów z samorządowymi jednostkami pomocniczymi Gminy,16) podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta w Urzędzie,17) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad podległymi referatami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, administracja, zarządzanie


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania od kandydatów:1) obywatelstwo polskie,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,3) korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) posiadanie nieposzlakowanej opinii,6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,7) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu: prawo, administracja, zarządzanie,8) posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024, poz.1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,9) znajomość przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych,10) biegła znajomość i obsługa komputera. Wymagania dodatkowe:1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,2) umiejętność podejmowania decyzji,3) dyspozycyjność,4) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,5) odporność na stres.

Miejsce pracy:

Rudna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 880 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie za pracę zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rudnej

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka/recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Kombornia

Obsługa i rejestracja gości hotelowych.Wykonywanie usług związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych.Dbanie o niezakłócony odpoczynek gości hoteli.Dokonywanie rozliczeń gości.Dostarczanie informacji oraz wsparcie dla naszych gości.Koordynacja obsługi...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy-kierowca

Pracodawca: AUTO DOKTOR B. Gnojewski Przasnysz

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Przasnysz

prace biurowe, utrzymywanie porządku w pomieszczeniach biurowych, logistyka części samochodowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy asystent k/m

Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m. st. Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

1. Realizowanie zadań zapobiegawczych i p/epidemicznych w nadzorze nad zakładami ochrony zdrowia i innymi obiektamizgodnie z założonymplanem pracy i sytuacją epidemiologiczną.2. Prowadzenie bieżącego nadzoru sanitarnego nad stanem zaszczepienia populacji poprzez...