Sekretarka/sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sekretarka/sekretarz
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1341
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: biurowość, administracja biurowa
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (pakiet MS Word i urządzeń biurowych)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...

Aktywny od: dzisiaj

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w...