Sekretarka/sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Sekretarka/sekretarz
Miejsce pracy: Szubin
Numer: StPr/25/0518
OBOWIĄZKI:
- Szkolenie BHP i z Ochrony danych osobowych, - zapoznanie się z Ustawą o Prokuraturze oraz regulaminem wewnętrznego urzędowania,- zapoznanie się z Zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracjiw powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury,- zapoznanie się z Regulaminem Pracy w jednostkach organizacyjnych prokuratury okręgu bydgoskiego,- obsługa urządzeń biurowych,- zszywanie, porządkowanie i odkładanie akt,- sporządzenie Spisów archiwalnych,- pomoc w prowadzeniu Archiwum Zakładowego,- wykonywanie innych poleceń Prokuratora Rejonowego i Kierownika sekretariatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Szubin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Chroboty

x Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent rodziny

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebieszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Trzebieszów Drugi

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,...