Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Sekretarka
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0386
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;- obsługa centrali telefonicznej;- przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty Dyrektora i Zastępcy Dyrektora;- przygotywywanie korespondecji do wysyłki;- obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;- obsługa systemu Envelo(zakup znaczków) i wysyłka listów w Placówce Pocztowej;- obsługa e-Doręczeń i skrzynki EPUAP;- obsługa urządzenia wielofunkcyjnego;- obsługa systemu do e-ligitymacji dla uczniów i nauczycieli;- prowadzenie grafiku konferencji i spotkań Dyrekcji i Kierownictwa;- obsługa pomieszczenia socjalnego w tym ekspresu do kawy, dystrybutora wody pitnej, zmywarki;- pomoc przy obsłudze rejestrowania umów zawieranych przez Jednostki Oświatowe i Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej;- odbiór poczty elektronicznej;- przygotowywanie pism i zestawień przy użyciu edytora tekstu WORD i arkusza kalkulacyjnego EXCEL;- przygotowywanie ankiet przy użyciu narzędzia FORMS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: pozytywne nastawienie do pracy
Uprawnienia: chęć uczenia się nowych rzeczy
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Exell, Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka księgowości

Pracodawca: KDK Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury, wyciągi, delegacje). Zarządzanie obiegiem dokumentów, ich weryfikacja i archiwizacja zgodnie z przepisami. Przygotowywanie danych do deklaracji ZUS i podatkowych (we współpracy z główną księgową). Obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji i Wsparcia Kontroli

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej oraz zatwierdzanie jej po weryfikacji formalnej. Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych. Tworzenie i wysyłka korespondencji. Zapisywanie danych na płytach...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...