Sekretarka

Szkoła Podstawowa Nr 8 w Skoczowie im. K. Bochenek
Sekretarka
Miejsce pracy: Skoczów
Numer: StPr/25/0609
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie sprawozdań, zestawień, obsługa sprawozdań SIO stare i nwe, przestrzeganie obowiązkówzawartych w Kodeksie Pracy, Statucie szkoły oraz Regulaminie Pracy, prowadzenie kanceklarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt, przyjmowanie pism wychodzących i przychodzących, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, prowadzenie dikumentacji uczniów, przekazywanie akt do zakładowego archiwum, biegła znajomośćprogramu EXCEL, Word, odbieranie telefonów, poczty elektronicznej, obsługa klienta, gości dyrektora, wykonywanie obowiązków zleconych przez dyrektora
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, nauczyciel - edukacja zdrowotna

Miejsce pracy:

Skoczów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 780 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...