Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/24/0974
OBOWIĄZKI:
1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP;2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka;3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach;4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom;5. Czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych;6. Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt;7. Statystyka w Prokuraturze, dane dot. pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne;8. Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora;9. Archiwizacja okresy przechowywania akt i ksiąg , zasady kwalifikacji na kategorie A i B;10. Przekazywanie akt A do Archiwum Państwowego, a kat. B na makulaturę ( przez zmielenie ) zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : BRAK[Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

Pracodawca: ALTOR Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej Obsługa poczty elektronicznej biura Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów Przygotowywanie dokumentów, prezentacji,...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Krzeszowice

-sporządzanie korespondencji biurowej,-tworzenie danych,-obsługa programów biurowych oraz urządzeń biurowych,-sporządzanie wykazów akt,porządkowanie i przechowywanie akt,-organizowanie pracy biurowej, dołączanie akt i dokumentów,-przygotowanie akt, obsługa...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grójec

wg programu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: