Sekretarka

Ogłoszenie numer: 10134062, z dnia 2025-08-25

Gdańska Kancelaria Prawna Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Sekretarka

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański, ul. Jana z Kolna 5/S7

Nr Ref.: PSZ-ZOPS/53086334

 

Opis stanowiska

  • kompletowania dokumentacji od klientów
  • skanowanie dokumentów i dodawanie do CRM
  • odbieranie i nadawanie poczty
  • redagowanie pism (pod nadzorem prawnika)
  • kontakt z klientem w powyższych sprawach
  • archiwizacja dokumentów
  • bieżąca pomoc prawnikom, analitykowi, doradcom restrukturyzacyjnym
  • przygotowanie umów (wg wzoru)
  • prowadzenie kalendarza spotkań i terminów spotkań
  • działania marketingowe

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
  • Rodzaj umowy: Praktyka absolwencka
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Witanie i obsługa pracowników i gości przychodzących do...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących...