Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Sekretarka
Miejsce pracy: Nowy Dwór Gdański
Numer: StPr/25/0564
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie kompleksowej obsługi sekretariatu:- prowadzenie sekretariatu;- przyjmowanie korespondencji i przesyłek, rejestrowanie ich i doręczanie właściwym komórkom organizacyjnym Komendy;- prowadzenie rejestrów, dzienników, teczek i książek;- rozliczanie kierowników i koordynatorów komórek organizacyjnych Komendy ze spraw ostatecznie załatwionych;- sporzadzanie pism i innych dokumentów zleconych;- archiwizowanie ostatecznie załatwionej dokumentacji;- wykonywanie innych poleceń wydawanych przez uprawnionych przełożonych.Oferta stażu skierowana do osób zarejestrowanych w Powiatowm Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Dwór Gdański


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...