Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Sekretarka
Miejsce pracy: Pruchnik
Numer: StPr/25/1082
OBOWIĄZKI:
organizacja i prowadzenie sekretariatu Ośrodka Pomocy Społecznej; monitorowanie stanu zaopatrzenia i zamawianie artykułów biurowych oraz środków czystości dla ośrodka; prowadzenie ewidencji delegacji wyjazdów i wyjść służbowych, list obecności, dziennika korespondencji i książki nadawczej oraz rejestru pieczęci; prowadzenie grafiku konferencji i spotkań Dyrektora; przyjmowanie obywateli, kierowanie ich do odpowiednich pracowników, a także przyjmowanie skarg i wniosków; przyjmowanie wniosków, pism a następnie przydzielanie do poszczególnych referatów; prowadzenie postępowania administracyjnego dot. pomocy materialnej dla uczniów; przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji oraz odbiór poczty elektronicznej; obsługa elektronicznej platformy usług administracji publicznej; obsługa telefonów, kserokopiarki, itp; przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty Dyrektora; przygotowywanie korespondencji do wysyłki; obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu; współdziałanie składnicy akt ośrodka; prowadzenie aktywniej polityki informacyjnej w Ośrodku i na zewnątrz ( w tym publikowanie informacji na tablicach ogłoszeń, przekazywanie informacji i treści do zamieszczania na stronie Ośrodka oraz BIP Ośrodka);l wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Pruchnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

Pracodawca: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent sędziego

Pracodawca: Sąd Rejonowy w Sieradzu

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Sieradz

Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub innych uzasadnień. Dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie. Kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd. Zwracanie się do osób i...