Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Sekretarka
Miejsce pracy: Ostrołęka
Numer: StPr/25/0531
OBOWIĄZKI:
- porzadkowanie akt spraw sądowych- zakładanie akt- kserowanie doumentów z akt spraw- sporządzanie i przepisywanie pism komputerowo- rozpisywanie sesji- przygotowanie akt do przekazania do archiwum
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Ostrołęka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

zgodnie z wnioskiem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Podstawowa znajomość obsługi komputera

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracji i księgowości

Pracodawca: GALLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Uniszki Zawadzkie

Obsługa administracyjna biura;Zaopatrzenie w artykuły biurowe;Koordynacja i przygotowanie umów z kontrahentami;Przygotowywanie dokumentacji firmowej (wszelkie ewidencje, druki, raporty);Prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej produkcji i sprzedaży;Wprowadzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Drawsko Pomorskie

pomoc przy organizacji i realizacji kursów i szkoleń, przygotowywani zlconej dokumentacji, sprzętu i materiałów do szkoleń, sporządzanie ofert i wniosków Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...