Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Sekretarka
Miejsce pracy: Zakopane
Numer: StPr/25/0353
OBOWIĄZKI:
prowadzenie sekretariatu, czynności biurowe, pomoc przy organizacji imprez
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zakopane


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Specjalista do spraw administracji sprzedaży

Pracodawca: Konsorcjum Stali S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Pruszków

Twoje zadania Obsługa transakcji handlowych. Wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej. Nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych. Wymagania Zaangażowanie i chęć do pracy. Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office. Dobra umiejętność...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista w Biurze Zarządu

Pracodawca: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym,...

Aktywny od: dzisiaj

Audytor Nocny (K/M)

Pracodawca: Novotel Warszawa Centrum

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz także odpowiadać za...